On-line marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Description
Keywords
Citation
ALEKHNO, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-23
Defence
Otázka vedoucího práce: Jaká je hlavní bariéra na zřízení konkurenčního baru v městě Brně? - Odpovězeno Prof. Meluzín: Celkové náklady – proč jsou některé náklady s DPH a některé bez DPH? Co to je DPH? - Částečně odpovězeno Ph.D. Smolíková: Pojmenujte přesně náklady? Zkuste je zařadit do konkrétních kategorií? - Částečně odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO