Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v konkrétní společnosti, dále označované jako Truhlářství Augusta. V první části se zaměřuji na teoretická východiska a úvod do marketingu jako takového, z čehož je čerpáno také v dílčích kapitolách. Analytická část obsahuje analýzu marketingového a komunikačního mixu, dále pak analýzu marketingového prostředí. Následující část přináší konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu. Uvádím zde možnosti na zvýšení povědomí o značce v rámci internetového prostředí, zejména pomocí sociálních sítí a vlastních webových stránek, dále využití volných ploch k umístění reklamy, náborovou kampaň v prostředí sociálních sítí, návrhy na propagační materiály, možnosti lokálního sponzoringu a také využití oborových výstav. Závěr práce obsahuje odhad nákladovosti příslušných návrhů a jejich celkové zhodnocení.
This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication in the concrete company called Truhlářství Augusta. In the first part I focus on the theoretical basis and introduction into marketing issues. These information are essential for subchapters of the thesis. The analytical part contains analysis of marketing and communication mix. The next part brings concrete proposals to improve the current situation. Based on that, I present opportunities to increase brand awareness in the Internet environment, especially through social media and company website, the possibility of using free space for advertising, recruitment campaign in the social media environment, proposals for promotional materials, local sponsorship opportunities and the use of fairs. The final part contains an estimate of the cost of the relevant proposals and their overall evaluation.
Description
Citation
HORÁČEK, L. Návrh zdokonalení marketingové komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2022-06-23
Defence
Otázka vedoucího práce: Který z návrhů by měl mít z vašeho pohledu pro firmu nejvyšší prioritu? - Odpovězeno Otázka vedoucího práce: Představil jste prezentovaný plán společnosti, případně bude některé z návrhů realizovat? -Odpovězeno Otázka vedoucího práce: Jak byste hodnotil úspěšnost jednotlivých doporučení? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jak autor v kontextu zmiňovaného sponzoringu vnímá CSR? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jaké aktivity by případně pro vybranou společnost navrhl? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Proč nebyli zahrnuty PPC kampaně nebo emailing? - Odpovězeno doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D.: Jaké další faktory jsou podle Vás kritické? - Odpovězeno Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc.: Vysvětlete nulové náklady na činnosti, které ale mají uvedenou hodinovou dotaci. - Odpovězeno Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc.: Jakým způsobem jste kalkuloval náklady na uvedené činnosti? - Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO