Analýza a návrh elektronického obchodu firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom elektronického obchodu firmy orientovanej na predaj doplnkov výživy pre športovcov a následne vhodne zvolenou stratégiou marketingového a komunikačného mixu. V teoretickej časti je priblížený pojem elektronický obchod , dôvod jeho vzniku, výhody a nevýhody obchodovania na internete, formy aplikácie elektronického obchodu a možnosti jeho tvorby. Popisuje taktiež teoretické východiská potrebné k úspešnému vypracovaniu marketingového a komunikačného mixu.
This thesis works/deals with draft of e-shop for the company focused on sale of nutritional supplements for athletes and subsequently with appropriately selected strategy of marketing and communication mix. The theoretical part explains concept of e-shop in general, the reason of its origin, advantages and disadvantages of online trading, forms of e-shop use and options we have, when creating e-shop. This part also describes theoretical basis, that are necessary for successful design/development of marketing and communication mix.
Description
Citation
KUCBEL, J. Analýza a návrh elektronického obchodu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Sojka, CSc. (místopředseda) Ing. Aleš Klusák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Zuzana Němcová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-21
Defence
Na otázky vedoucího a oponenta bylo zodpovězeno. prof. Smejkal: Jak se jmenuje firma u které byla BP zpracována?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO