Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce obsahuje komplexní analýzu prodeje nových automobilů přes internet. Pro celkovou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí je použita metoda SLEPTE a SWOT. Pro zjištění názoru na zavedení tohoto nového způsobu prodeje byl použit marketingový průzkum. Pozorován a hodnocen byl také současný stav webových stránek společností. Tyto stránky jsou velmi důležité při zavádění elektronického prodeje nových automobilů.
This master thesis includes a comprehensive analysis of the new car sales via the internet. The SLETPE and SWOT analyses were used for the overall analysis of the external and internal environment. The opinion about this new way of selling cars was inspected by marketing research. The current websites of companies are described and assessed, because of the importance for the implementation of e-commerce.
Description
Citation
HAMPLOVÁ, V. Možnosti elektronického obchodu při nákupu nových automobilů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-12
Defence
Otázka oponenta práce - zodpovězeno Ing. Petr Novák, Ph.D. Otázka: Doporučujete v rámci zpracování dat i další specializované programové systémy (software). - zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA Otázka: Objasněte průzkumový vzorek respondentů a jejich výběr (metodologie práce), zahraniční zdroje použité v práci - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO