Návrh marketingových technik projektu Do Formy se zaměřením na aktivity Flash gymu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingu v oblasti sportu a zdravého životního stylu v rámci projektu Do Formy. Práce obsahuje teoretická východiska z marketingového oboru, analýzu zákaznických potřeb a části projetu Do Formy, Flash gymu. Obsahuje návrh pro přilákání nových a udržení si stálých zákazníků.
The bachelor thesis focuses on the issues of marketing in the sport and healthy life style field in the project called Do Formy. The work includes theoretical questions from the marketing field, customer needs and analysis of the project Do Formy. The thesis includes suggests for attract a new customers and maintenance regular customers.
Description
Citation
VEITOVÁ, K. Návrh marketingových technik projektu Do Formy se zaměřením na aktivity Flash gymu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management v tělesné kultuře
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2013-06-13
Defence
Otázky oponenta bakalářské práce: Odpovězeno Otázky: Ing. Karel Doubravský, Ph.D. Jak jste rozesílala dotazníky? Jak jste vybírala potencionální zákazníky? Odpovězeno Otázka: prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. Kolik jste měla celkových respondentů? Diskutovala jste s manažerkou, jak lze slabou stránku eliminovat? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO