Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o.

No Thumbnail Available
Date
Authors
Bárta, Viktor
ORCID
Advisor
Tomášková, Eva
Referee
Kaňovská, Lucie
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce řeší sestavení Marketingové strategie podniku Real Spektrum s.r.o., který nabízí služby v realitní oblasti, především prodej a pronájem nemovitostí. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii a navrhuje změny vedoucí ke zvýšení její efektivnosti.
This master’s thesis deals with creating marketing strategy of Real Spektrum s.r.o. company which offers service in real estate area mainly dealing with salles and rents of properities. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and provides changes leading to raise it´s efficiency.
Description
Citation
BÁRTA, V. Marketingová strategie společnosti Reality Realspectrum, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Baťka (místopředseda) Ing. Kristína Sághy Estélyi, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koleňák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-11
Defence
Otázky vedoucího diplomové práce: Odpovězeno Otázka oponenta diplomové práce: Odpovězeno Otázka: RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. Jak by jste klienta přesvědčil, že ho "nepodrazíte" při obchodním jednání? Odpovězeno Otázka: Ing. Kristína Estélyiová, Ph.D. Jaká je konkurenční výhoda Real Spectrum, s. r. o.? Kdo je cílovým zákazníkem? Odpovězeno Otázka: Ing. Jiří Baťka Jaká je hlavní myšlenka při boji s konkurencí? Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO