Marketingové řízení bezpečnostní agentury

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Moje diplomová práce analyzuje současnou situaci v oblasti marketingového řízení ve firmě poskytující převážně služby. Na základě provedených analýz v závěru práce nabízím náměty, které vedou ke zlepšení vedení firmy a tím ke zvýšení její konkurenceschopnosti, zisku a dalších důležitých ekonomických ukazatelů.
My diploma thesis analyses present situation in the area of marketing management in the company offering predominantly services. According to completed analysis in the conclusion of my thesis I offer suggestions which lead to improving of the company management and which also lead to rise of the competitiveness and profit of the company and other important economical indicators.
Description
Citation
UNGER, Z. Marketingové řízení bezpečnostní agentury [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
Ing. Jaroslav Geršl (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Ivana Groligová, CSc. (člen) Ing. Jiří Petráš (člen) (člen)
Date of acceptance
2007-06-12
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO