Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato práce se zabývá jednotlivými nástroji komunikačního mixu, které se v praxi vyskytují a využívají. První část přibližuje průběh komunikace a rozebírá jednotlivé druhy komunikačního mixu. Poukazuje i na nově se objevující trendy na trhu. Druhá část se zaměřuje na zákazníka a jeho postoj k reklamě a propagaci.
The bachelor's thesis deals with the components of communication mix which are used in practice. The first part contains the communication process and explains particular types of communication mix. It also points out the latest market trends. The second part focuses on costumers and their attitudes to advertising and promotion.
Description
Citation
MIKULOVÁ, M. Nástroje komunikačního mixu pro podniky zabývající se vlasovou kosmetikou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) JUDr. Hana Vejvodová (místopředseda) Ing. Lenka Černohorská, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Klíma (člen) Ing. Lenka Prášková (člen)
Date of acceptance
2013-06-18
Defence
otázky oponenta: odpovězeno prof. Jurová: Jaké budou finanční přínosy Vašich návrhů, resp. náklady Vašich návrhů - odpovězeno Ing. Prášková: Uváděla jste, že na reklamu by měl přispívat výrobce. Mám to chápat jako podporu prodejce, který by to měl ve skutečnosti hradit? - odpovězeno JUDr. Vejvodová: Jak chcete rozdávat vzorky prostřednictvím internetu? Vrátí se investice do rozdávaných vzorku v přínosech? Proč byla vybrána cílová skupina ve věku 20-30 let? Je to zadání od prodejce? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO