Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
The master’s thesis is proposal of loyalty program of food reailer, which should serve as a tool for building relationship with the costumers and potential for creating competitive advantage. In order to program be best used by the company, should serve an analysis of current situation in the company, then also present loyalty program analyses and analyses of needs and wisch of company’s costumers, as well as researching loyalty programs in other companies in Czech Republic and foreign countries. Klíčová slova
Description
Citation
HRSTKA, J. Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Romana Čižinská, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-05
Defence
Ing. Bednář: 1) Otázka oponenta: Odpovězeno 2) Analýza SWOT byla použita, ale není z ní zřejmé, co konkrétně přinesla? Odpovězeno 3) Myslíte si, že věrnostní program je vždy správná motivace? Odpovězeno doc. Mikulec: 4) Znáte i jiné věrnostní programy? Odpovězeno 5) Co je novým přínosem u Vašeho řešení věrnostního programu? Odpovězeno 6) SWOT analýza
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO