Návrh zlepšení marketingového mixu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu sportbaru Sportbar´s Herna. Práce je zpracována souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomocí dotazníků a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí jsou navrženy součásti marketingového strategie provozovny s hlavním důrazem na marketingový mix.
This thesis deals with marketing mix of sportbar Sportbar´s Herna. Thesis is crated in parallel with practice. There are suggested parts of company marketing strategy with emphasis to marketing mix. Market analysis is made primarily by questionnaires and analysis of the target segment of the addresed people.
Description
Citation
ČTVRTEČKOVÁ, P. Návrh zlepšení marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Tamara Mazlová, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-11
Defence
Otázky vedoucího práce - zodpovězeno Otázky oponenta práce - zodpovězeno Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. Otázky: Vymezte potenciání zákazníky, odhadněte jejich počet a určete bod zvratu ve vztahu k řešené problematice v práci - částečně zodpovězeno doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. Otázky: Ujasněte výzkumný soubor a jeho průběh zpracování, specifikujte cíle práce ve vztahu k návrhům (SMART metoda) - částečně zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO