Komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační strategii podniku a návrh zlepšení této strategie v rámci jednotlivého podniku. Analyzuje a specifikuje aktuální komunikační strategii na příkladu vybrané firmy. Výsledky tvoří podklad pro vypracování komunikačního plánu, který povede k zlepšení komunikační strategie pro tuto firmu.
This bachelor thesis is focused on communicative strategy of the enterprise and suggests improving of this strategy into single enterprise. It analyzes and specifies actual communication strategy on example of selected company. The results evaluation create a base to develop a communication plan, which will improve a communicative strategy for this company.
Description
Citation
KOHOUT, F. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (předseda) Ing. Jarmil Cileček (místopředseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-14
Defence
Otázka oponenta bakalářské práce: ODPOVĚZENO OTÁZKA: Ing. Jarmil Cileček - Kolik je firma schopna vyrobit kotlu? - ODPOVĚZENO OTÁZKA: Ing. David Schüller, Ph.D. - Jaké jsou podmínky programu Zelená úsporám. - ODPOVĚZENO
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO