Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato bakalářská práce představuje návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. působící v oblasti účetnictví a daňového poradenství. Zabývá se posílením konkurenceschopnosti společnosti zavedením nových služeb. První část této práce je věnována shrnutí základních teoretických poznatků, které se týkají této problematiky. V další části je pak zpracována analýza podnikového okolí, na jejímž základě jsou navrženy možná řešení. Pomocí dotazníkového šetření a kalkulace jsou dále doporučeny návrhy vhodné k realizaci.
This bachelor’s thesis presents a marketing strategy proposal for the company Monekon spol. s r.o. dealing in accountancy and tax consultancy. It is aimed at improvement company competition through introducing new services. The first part of this work is focused on summary of basic theoretical knowledge concerning this problem. The other part contains an analysis of company surroundings and possible solutions based on it. Suggestions suitable for implementation are recommended upon questionnaire survey and calculations.
Description
Citation
BARTOŠOVÁ, Z. Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Dipl. Ing. Jan Heřmanský (předseda) Ing. Miroslav Kuba (místopředseda) Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc. (člen) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Miroslav Hořický (člen) Ing. Ondřej Žižlavský (člen)
Date of acceptance
2007-06-20
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO