Model efektivní marketingové komunikace na veletrzích a výstavách

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem efektivní realizace veletržní expozice společnosti Konica Minolta spol. s r.o. Jejím obsahem je komplexní příprava firmy na oborový veletrh „EmbaxPrint“ tak, aby její účast byla maximálně úspěšná a nepřesáhla předem stanovený rozpočet.
The Bachelor’s thesis is focused on an effective proposal of the trade fair exposition for the company Konica Minolta spol. s r.o. This work contains the complex preparations of the firm in readiness for the trade fair “EmbaxPrint” in order to maximise the impact of their participation as well as to ensure they are successful without overreaching budget.
Description
Citation
HRABĚOVÁ, J. Model efektivní marketingové komunikace na veletrzích a výstavách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Miroslav Čáslavský (předseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (místopředseda) JUDr. Naděžda Vrbková (člen) PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Romana Nývltová, Ph.D. (člen) Ing. Eva Čechová (člen)
Date of acceptance
2007-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO