Návrh nového marketingového MIXu výrobní firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh nového marketingového mixu výrobní firmy“ je analýza současného stavu marketingového mixu obuvnické firmy Bábor Eurodance a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola pojednává o historii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky koncepce 4P . Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu a zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu a přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
Theme of my Bachelor Thesis called “Proposal of New Marketing Mix Production Company” is the analysis of current condition of marketing mix in shoemaking company Bábor Eurodance and proposal of changes at enhancement. The first chapter deals with history of marketing mix and describes individual featurses of conception 4P. Second chapter aims at describing the selected company and individual features of marketing mix. It also evaluates the insufficiency in the current marketing mix. Last chapter is devoted to the proposal of changes at current marketing mix enhancement and also to contributions and costs of the proposed solution.
Description
Citation
KOUKALOVÁ, B. Návrh nového marketingového MIXu výrobní firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Doc. Ing. Jan Solař, CSc. (předseda) Ing. Martin Slezák (místopředseda) Doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) JUDr. Lenka Hrstková Dubšeková (člen) Ing. Petr Mikulica (člen) Ing. Jakub Tabas (člen)
Date of acceptance
2007-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO