Návrh marketingové strategie společnosti AG Foods Group a.s.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce analyzuje současný stav společnosti AG Foods Group a.s., její obecné i oborové prostředí a provádí rozbor marketingové strategie společnosti pro cateringový trh neboli food service, jakož i dalších nástrojů, jenž firma využívá k ovlivnění a uspokojování přání a potřeb zákazníků. Navrhuje novou marketingovou strategii pro tento podnikatelský subjekt v oblasti food service a plán její implementace
This Bcwork deals with the analysis of current situation in a company AG Foods Group a.s. , also its outer and professional environment and the analysis of factors influencing the wishes and needs of customers. On the basis of findings, the work includes the proposal of new marketing strategy for food service segment in this company and suggests plan of its implementation.
Description
Citation
JAŠEK, V. Návrh marketingové strategie společnosti AG Foods Group a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
Ing. Miroslav Čáslavský (předseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (místopředseda) JUDr. Naděžda Vrbková (člen) PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Romana Nývltová, Ph.D. (člen) Ing. Eva Čechová (člen)
Date of acceptance
2007-06-18
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO