Návrh marketingového mixu podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Práce analyzuje současný stav marketingového mixu konkrétního výrobku firmy. Tento výrobek zaznamenal pokles poptávky. Prostřednictvím dotazníkového šetření se pokouší najít příčinu této nežádoucí situace. Na základě zjištěných nedostatků navrhuje optimální marketingový mix, který by vedl k opětovnému nárůstu poptávky po výrobku.
The bachelor paper analyses a current status of marketing mix for a particular company product. A demand for the product has recently decreased. The paper presents a cause of this undesirable situation through the mediation of a questionnaire survey. Based on found deficiencies it also suggests an optimum marketing mix leading to an increase of demand for a product.
Description
Citation
DEJMKOVÁ, L. Návrh marketingového mixu podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
JUDr. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (předseda) Doc. Ing. Jan Solař, CSc. (místopředseda) Doc. Ing. Anna Fedorová, CSc. (člen) JUDr. Petra Hanáková (člen) Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Jakub Tabas (člen)
Date of acceptance
2007-06-20
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO