Návrh změny technologie Call Centra

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Úkolem této práce je seznámit čtenáře s problematikou telekomunikačních systémů ať už analogových či digitálních a především systémů založených na technologii VoIP ( Voice over Internet Protocol). Hlavním cílem bakalářské práce je pak návrh fungujícího systému Call Centra a hlasové sítě, který nahradí současný zastaralý TDM systém konkrétní společnosti.
Objective of this work is to inform readers obout questions of telecommunication systems, whether analog or digital, and above all of the systems based on VoIP technology. Main intention of this bachelor work is then design of functional Call Center system and voice network, that would substitute present obsolete TDM system of concrete corporation.
Description
Citation
VAVRISOVÁ, L. Návrh změny technologie Call Centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc. (předseda) doc. RNDr. Zdeněk Karpíšek, CSc. (místopředseda) Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Petr Sedlák (člen) Ing. Zuzana Němcová (člen)
Date of acceptance
2007-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO