Trendy a vývoj internetové reklamy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce Trendy a vývoj internetové reklamy se zabývá problematikou internetu a oblastí reklamy na internetu. V teoretické části jsou popsány jednotlivé druhy internetové reklamy se zhodnocením současného stavu a nastíněním použitelnosti v praxi. Dále jsou zde uvedeny užitečné informace z oblasti copywritingu a webdesignu. Práce může posloužit k získání většího rozhledu při zřizování reklamy na internetu
Bachelor thesis "Trends and evolution of internet advertising" deals with the questions of the internet and its´ advertising area. In the theoretic part there are described particular types of the internet advertising with the assessment of the current status and outline of the application in practice. Furthermore, there are introduced useful information from copywrite and webdesign areas. This thesis may help you to acquire your own outlook when setting up the internet advertising
Description
Citation
EISOVÁ, M. Trendy a vývoj internetové reklamy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2007.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. Jiří Dvořák, DrSc. (předseda) doc. Ing. Branislav Lacko, CSc. (místopředseda) Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) JUDr. Ing. Jan Kopřiva (člen) Ing. Pavel Očenášek (člen)
Date of acceptance
2007-06-21
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO