Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části práce předkládá teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniku, marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost, provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá průzkumem trhu maloobchodů v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a vyhledáváním potencionálních zákazníků. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která vede ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.
The purpose of this diploma thesis is proposal of marketing strategy for company. The first part is focused on presentation of theoretical knowledge from strategic business management, marketing and marketing strategy. The second part contains introduction of the company and analysis of current state. Diploma thesis also deals with retail market research in Poland, Hungary, Romania, Czech Republic and search for potential customers. Based on analysis the marketing strategy is suggested, leading to improvement of company position on the market and gain of new customers.
Description
Citation
ZATOČIL, R. Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Mgr. Antonín Hamřík, FCCA (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)
Date of acceptance
2010-02-04
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO