Komparácia nástrojov marketingu a návrhy na zlepšenie ich využívania za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti v segmente luxusných hotelov (v čase krízy)

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na analýzu a na návrhy zmien nástrojov marketingu s cieľom zvýšenie konkurencieschopnosti hotela. Porovnáva teoretické poznatky so skutočnosťou v hoteli, špecifikuje príležitosti na zmenu a spôsoby, ktorými tieto príležitosti dosiahnuť. Na základe analýzy konkurencie, SWOT analýzy a dotazníkového šetrenia sa určia návrhy na zmenu.
The object of this work is the analysis and proposals for changes to the marketing tools to enhance the competitiveness of the hotel. The thesis compares the theoretical knowledge with reality in the hotel, specifies opportunities for changes and methods, how to achieve these opportunities. Based on the analysis of the competitors, SWOT analysis and the questionnaire the proposals for change will be identified.
Description
Citation
ŽUFFOVÁ, M. Komparácia nástrojov marketingu a návrhy na zlepšenie ich využívania za účelom zvýšenia konkurencieschopnosti v segmente luxusných hotelov (v čase krízy) [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) Ing. František Bednář (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO