Závodní zážehový přeplňovaný motor

No Thumbnail Available
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Diplomová práce se zabývá úpravou zážehového přeplňovaného motoru pro závodní použití. Hlavním cílem bylo navrhnout typ vhodného turbodmychadla a potřebné změny pro správnou funkci motoru. Pro úpravu se vycházelo z motoru Mitsubishi 4G63T.
This thesis deals with the adjustment racing turbocharged SI engine. The main objective was to design a suitable type of turbocharger and changes needed for proper engine operation. The upgrades were based on the stock Mitsubishi 4G63T engine.
Description
Citation
KOPEČEK, M. Závodní zážehový přeplňovaný motor [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Miroslav Havlíček, CSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
-student presentoval výsledky své diplomové práce a byly zodpovězeny otáuky oponenta. Byly položeny následující doplnující otáuky: - porovnejte účinnosti chlazení vzduch/vzduch - jaké jsou limitující faktory pro zvýšení otáček upraveného motoru. - popište vypočtenou křivku v kompresorové charakteristice. -popište změny na pístu vzhledem k vysokým spalovacím tlakům. - jak by jste postupoval při návrhu pístu pro zadaný motor, jaké hlavní veličiny je nutno uvažovat pří výpočtu zatížení. - jakým zbusobem je možno navrhnout boční křivky pístu
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO