Tribologické aspekty pískovacích zařízení pro drážní vozidla

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Cílem bakalářské práce je shromáţdit dostupné informace týkající se problematiky tribologických aspektů pískovacích zařízení dráţních vozidel. Práce pojednává o pouţití pískovacích zařízení, jejich vlivu na změnu adhezních podmínek a strukturu povrchu ţelezničního kola s kolejnicí.
The aim of this work is to gather available information on the issue of tribological aspects of rail vehicle sanding sanding systems. The work deals with the use of sanding systems, their effect on change in terms of adhesion and surface structure of railway wheel / rail.
Description
Citation
ILČÍK, J. Tribologické aspekty pískovacích zařízení pro drážní vozidla [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Strojní inženýrství
Comittee
doc. Ing. Pavel Mazal, CSc. (předseda) prof. RNDr. Ing. Josef Nevrlý, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Martin Hartl, Ph.D. (člen) doc. Ing. Petr Svoboda, Ph.D. (člen) Ing. Michal Vaverka, Ph.D. (člen) doc. Ing. Milan Klapka, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-21
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO