Návrh marketingové strategie pro firmu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro konkrétní společnost. Nejprve jsou zohledněna teoretická východiska. Následně za využití nejrůznějších analýz jako jsou například SWOT analýza, PEST analýza a situační analýza, dojde ke zvolení vhodného marketingového mixu. Práce specifikuje konkrétní návrhy řešení, které by společnost mohla aplikovat.
The object of this Master´s Thesis is proposal of marketing strategy for particular company. First of all, there are described theoretical backgrounds. Then, there is a convenient marketing mix using various analyzes such as SWOT analysis, PEST analysis, and situational analysis. The thesis specifies concrete proposals, that company could apply.
Description
Citation
JUŘÍKOVÁ, A. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Ing. Markéta Draxlová (místopředseda) doc. RNDr. Jiří Kropáč, CSc. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Petr Dydowicz, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-17
Defence
Otázky vedoucího práce: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Kropáč: kde jsou stanoveny cíle práce? - odpovězeno Ing. Draxlová: Jaká je návratnost navržené investice? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO