Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.
The diploma thesis deals with the analysis of customer satisfaction with the product. This work defines the theoretical backgroung and issues related to customer satisfaction. The basic methods and processes for analysis of the marketing environment and the isssue of a questionnaire survey. Theoretical solutions are applied to a specific product, running shoes of the company adidas. The questionnaire survey, internal and external analysis, suggests the factors with which customers are or are not satisfied. Specific proposals to increase customer satisfaction with the product are set out on the basis of the outputs from the questionnaire.
Description
Citation
SLOBODNÍKOVÁ, E. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Mária Režňáková, CSc. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Markéta Draxlová (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Josef Veselý, CSc. (člen)
Date of acceptance
2014-06-16
Defence
Otázka oponenta - odpovězeno. prof. Režňáková - Co by podpořilo Váš návrh na otevření nové prodejny v sídle firmy v Německu? Jaké období jste sledovala? - odpovězeno. doc. Putnová - Spolešnost adidas podobný výzkum pro svoje výrobky dělá? Jakou má firma adidas zpětnou vazbu od zákazníků, jakou formu průzkumu spokojenosti zákazníků dělá? Uvedené závěry analýz vyhází z Vaší hlavy, anebo z převzatého zdroje? - odpovězeno. Ing. Draxlová - Myslíte, že udělat návrh na novou pobočku je to, co firmu zajímá? Je to reálné? - odpovězeno. Ing. Veselý - Kolik máte prodejen? Vás marketing provádí strategické analýzy?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO