Řízení zkušenosti zákazníků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cieľom diplomovej práce je analýza aktuálnej situácie zákazníckych skúseností vytváraných spoločnosťou a poskytnutie sérií odporúčaní pre ich zlepšenie. Práca kriticky hodnotí praktiky ovplyvňujúce zákaznícku spokojnosť v jednotlivých predajňách spoločnosti, internetovom obchode, servisnom stredisku a zákazníckom centre. Výsledkom sú odporúčané riešenia pre poskytovanie lepších služieb na zvýšenie zákazníckej loajality, ako aj spôsoby eliminácie zistených nedostatkov.
The purpose of the thesis is to analyze the current situation of customer experience induced by the selected company and to provide a series of recommendations for its improvement. The paper critically evaluates the customer experience practices of company’s individual retail stores, internet shop, service center and the customer service. The results are recommended solutions for providing better services to increase the customer loyalty, as well as the way to eliminate the recognized deficiencies.
Description
Citation
SEIFERT, M. Řízení zkušenosti zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
European Business and Finance
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-09-18
Defence
prof. Dostál: Explain please the figure 3.6 in your thesis. - answered Ing. Chlebovský: How you made any rough calculation of your costs? - answered
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO