Návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato studie je zaměřena na návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO. Na základě analýzy součastného stavu se formulují vhodné návrhy řešení. Tyto návrhy řešení by měly vést k získání nových klientů a udržení součastných, posílení pozice na trhu a tím přispět ke zvýšení zisku společnosti.
This study focuses on the proposal of developing marketing activities of AVDO Agency The proposals of resolution will be formulated on the bases of the analisys of the actualal posture. These proposals of resolution should lead to win new customers and to keep present customers, to consolidate the market position and thereby contribute to gain enhancement.
Description
Citation
NEŠPOROVÁ, K. Návrh rozvoje marketingových aktivit agentury AVDO [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Daňové poradenství
Comittee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (místopředseda) Mgr. Jiří Pospíšil (člen) Ing. Martin Pernica, Ph.D. (člen) Mgr. Ing. Ondřej Malý (člen)
Date of acceptance
2010-06-22
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO