Analýza vybrané firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na analýzu společnosti Miss Claire s.r.o. působící jako distributor na trhu kosmetiky a parfému. Vnější a vnitřní prostředí je prozkoumáno na základě Porterova hodnotového řetězce, ukazatelů finanční analýzy, PESTE analýzy a matice SWOT. Jako pomocné nástroje jsou použity model General Elecric a Boston Consulting Group matici. Navržené strategie splňují požadavky SMART a jsou v souladu se strategickým cílem podniku, kterým je zvýšení zisku a upevnění pozice na trhu.
The diploma thesis aims at analyzing Miss Claire Ltd., a distributor of perfumes and cosmetic goods. The situation of external and internal environment is described based on Porter Value Chain, indicators of financial analysis, PESTE and SWOT matrix. GE model and BCG matrix serve as complementary tools. All suggested strategies fulfill SMART criteria as well as strategic goal of Miss Claire Ltd, which is achievement of profitability and stabilization of market position.
Description
Citation
VÁLEK, P. Analýza vybrané firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Radek Haman, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-14
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO