Návrh sportovních vaček pro motocyklový motor

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Diplomová práce obsahuje teoretickou část věnující se tématu ventilových rozvodů a naměřená data motoru s jejich zpracování. Zpracovaná data jsou použita pro vytvoření 1D simulace motoru. Následně jsou v simulaci upravovány parametry ventilového rozvodu pro zvýšení výkonu a točivého momentu. Dvě obsažené varianty mohou sloužit jako návod pro finální návrh po dalších úpravách.
The master thesis contains a theoretical part with the topic of valve train. It contains measured data and their processing. The processed data are used to create the 1D engine’s simulation. Valve train’s parameters were modified for increased power and torque. Contained two variants of changes can serve as guide for final draft because of next adjustments.
Description
Citation
ZÁVODNÍK, M. Návrh sportovních vaček pro motocyklový motor [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (předseda) prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (místopředseda) doc. Ing. Petr Porteš, Ph.D. (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen) Ing. Jiří Kubíček (člen)
Date of acceptance
2015-06-18
Defence
Student prezentoval výsledky diplomové práce a zodpověděl otázky oponenta. Co je to jerk? Jaká je jeho jednotka? Popište experimentální měření průtokového součinitele sacích kanálů. V jakém prostředí byla řešena kinematická simulace ventilového rozvodu? Student odpověděl na otázky položené zkušební komisí.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO