Analýza spokojenosti zákazníků s dopravní společností

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení atraktivnosti využívání městské hromadné dopravy.
The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction with provided services. The theoretical part focuses on the explanation of different concepts, problems in marketing research and also on a questionnaire as a tool of collecting information. The practical part of the thesis analyses and presents the results from the questionnaire including recommendation and suggestions for improvements. They should be leading into increase in popularity of using public transport.
Description
Citation
LOCHMANOVÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků s dopravní společností [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-08
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO