Marketingová komunikace podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Marketing a propagace jsou v dnešní době zcela běžnými prvky jak pro širokou veřejnost, tak pro samotné podnikatelské subjekty. Nelze si představit firmu ani organizaci, která by marketing v jakékoli podobě nevyužívala. Hlavním záměrem této diplomové práce je určit nejvhodnější složení komunikačního mixu pro zdravotnickou organizaci Jihomoravské dětské léčebny, p. o. při omezeném finančním rozpočtu.
Nowadays marketing and propagation are standard features as for the general public then businesses themselves. We can not imagine a company or organization which would not be using marketing in any form at all. The main intention of this dissertation is to determine the best composition of communications mix for south Moravia’s children hospital healthcare organization, contributory organization within limited budget.
Description
Citation
PADĚRA, L. Marketingová komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Zuzana Křížová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2015-06-11
Defence
otázky od oponenta: zodpovedané doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D.: Aký je cieľ týchto návrhov? Zodpovedané RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D.: Máte inovatívne programy? Máte percentuálne vyjadrenie, koľko je chorých detí? Zodpovedané
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO