Návrh na zlepšení propagace firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
This master´s thesis was elaborated for the company AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., that works in the automobile industry. It analyses and evaluates its marketing communication and examines imperfections in this field. It contains a proposals of improving the company promotion, which include new methods of the company marketing communication and their application in practice, leading to an increase of the saleability.
Description
Citation
KOPŘIVOVÁ, G. Návrh na zlepšení propagace firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
Ing. František Bednář (předseda) doc. Ing. Luděk Mikulec, CSc. (místopředseda) Ing. Pavel Svirák, Dr. (člen) Ing. Václav Zeman (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2009-06-10
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO