Návrh změn v marketingovém mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je zaměřena na návrh změn marketingového mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru, konkrétně v pohostinství a stravování. Práce analyzuje současnou pozici podniku na trhu, jeho konkurenci a vnější a vnitřní prostředí, ve kterém působí. Obsahem práce jsou návrhy na opatření a změny vedoucí ke zlepšení současného stavu společnosti.
The thesis is focused on a proposal for changes in the marketing mix of companies operating in HoReKa sector, specifically in the restaurant area. The thesis analyzes the current position on the market, the competition and the internal and external environment in which it operates. Thesis contents proposals for measures and changes to improve the current status of the company.
Description
Citation
ČARNÁ, L. Návrh změn v marketingovém mixu společnosti podnikající v HoReCa sektoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. et Ing. Renáta Myšková, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2016-02-03
Defence
Otázka vedoucího: zodpovězeno Otázka oponenta: zodpovězeno doc. Meluzín: Důvod výběru daného podniku, dostupnost produktu pro studenty: zodpovězeno doc. Myšková: Jaká je struktura zákazníků nyní: zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO