Interakce s objekty ve 3D prostoru

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Práce je zaměřena na možnosti interakce s objekty ve 3D prostředí. Pro snímaní uživatele je použit hloubkový senzor Microsoft Kinect. Interakce je založena na bezdotykovém ovládání. V práci je navržen koncept bezdotykového rozhraní inspirovaný realitou. V rámci implementace a experimentů je zkoumáno chování a vlastnosti navrženého řešení. Bezdotykové ovládání je demonstrováno na implementovaných aplikacích.
This thesis is focused on interaction with object in 3D environment. For detection of user is used the Microsoft Kinect device. Interaction is based on touchless control which is inspirated by reality.  Behaviour of designed solution is researched in experiments and some application is created for demonstration of functionality.
Description
Citation
STUDENÍK, P. Interakce s objekty ve 3D prostoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Počítačová grafika a multimédia
Comittee
doc. Dr. Ing. Jan Černocký (předseda) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Jiří Jaroš, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen) Doc. Ing. Valentino Vranić, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2014-06-25
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jakým způsobem řešíte rozpoznávání jednotlivých gest? Uvažujete s aktuální velikostí postavy (délka paží, apod.) konkrétní osoby, která interaguje s rozhraním? Jak určujete, na který předmět uživatel ukazuje? Pokuste se shrnout jak zásadní jsou omezení daná použitím MS Kinect pro původní koncept rozhraní? Uvažoval jste nad jiným senzorem?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO