Interaktivní turistický průvodce

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce mobilního přístroje informace o kolem ležících objektech. Také se zabývá problematikou práce s vestavěnými senzory mobilních zařízení s operačním systémem Android. Práce také zasahuje do problematiky zobrazování OpenGL grafiky pomocí knihoven OpenGL ES.
This bathelor's thesis deals with development of application called Interactive tourist guide for Android platform. It explains draft and implementation of the application that by using augmented reality displays on a mobile device display information about objects that are lying around. Also describes problems of using embedded sensors of mobile devices with Android operation system. Also deals with problems of displaying OpenGL graphics using OpenGL ES libraries. 
Description
Citation
HENRY, A. Interaktivní turistický průvodce [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (místopředseda) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2013-06-13
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Akým spôsobom počítate kĺzavý priemer pri zobrazovaní "objektov" na obrazovke? Čo presne priemerujete? Ako by ste použili informácie o pozorovacom uhlu kamery pri zobrazovaní "objektov"? Aké spôsoby poznáte na renderovanie textu v OpenGL? Akým spôsobom vyhľadávate objekty podľa vzdialenosti, keď v databáze máte uložené GPS pozíciu ako string?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO