Software pro správu reklamních ploch v tiskovinách

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato diplomová práce popisuje vývoj informačního systému pro správu reklamních ploch v tiskovinách včetně úvodu do problematiky, definice požadavků, návrhu, implementaci a diskuzi o plánovaných rozšířeních aplikace. Při návrhu a implementaci aplikace byl kladen důraz na intuitivní a pohodlné ovládání uživateli. Systém je naprogramován v jazyce Java, pro zajištění persistence dat byl využit systém Hibernate a grafické uživatelské rozhraní využívá framework Swing. Vlastní uložení dat je zprostředkováno databází MySQL.
This master's thesis describes development of information system for management of printed paper advertisements, including the problem description, definition of requirements, design, implementation and discussion of planned extensions. During design and implementation, special attention was paid to intuitive and easy user interface. System is programmed in Java language. Hibernate is used for data persistence. Graphical user interface makes use of the Swing framework. MySQL is used as the database system.
Description
Citation
MALEČEK, V. Software pro správu reklamních ploch v tiskovinách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační systémy
Comittee
Date of acceptance
2008-06-19
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO