Dotykové uživatelské rozhraní elektromobilu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato práce navrhuje dotykové uživatelské rozhraní pro elektromobily. Rozhraní bylo navrženo tak, aby bylo pohodlné na použití pro řidiče a aby bylo snadné z něj vyčíst potřebné informace. Aby bylo možné toto rozhraní integrovat do elektromobilu, tato práce také navrhuje potřebnou softwarovou a systémovou (hardwarovou) architekturu. Nakonec shrnuje co je ještě potřeba udělat, aby bylo možné celý systém integrovat.
This work proposes a touch screen user interface for elecric cars. The user interface aims to be comfortable for the driver to use and to offer easy way of getting information about various car functions. To be able to integrate this interface to the car, this work also proposes necessary software and system (hardware) architecture. In the end it summarizes what should be done next to integrate the whole system.
Description
Citation
MARTINÁK, O. Dotykové uživatelské rozhraní elektromobilu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
Počítačová grafika a multimédia
Comittee
doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (předseda) prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (místopředseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (člen) doc. RNDr. Pavel Hruška, CSc. (člen) doc. Mgr. Daniela Chudá, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-23
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm E. Otázky u obhajoby: Proč nedošlo k integraci rozhraní do reálného elektromobilu nebo alespoň reálnou HW platformu pro elektromobil vhodnou? Při návrhu jste uvažoval pouze jeden model rozhraní nebo jste vybíral z několika variant?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO