Síťová hra: Hon na ponorku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem jednoduché síťové počítačové hry. Práce popisuje základní schéma vývoje počítačové hry. Je v ní také provedena analýza různých možností síťové implementace. Výstupem práce je počítačový program psaný v jazyce C++. K implementaci síťového rozhraní byla použita knihovna Boost 1.50.0. Síťová komunikace byla implementována jako architektura klient-server s pomocí protokolu UDP. K implementaci grafického rozhraní a zvuku byla použita knihovna Allegro 5.0.7.
This Bachelor's Thesis describes development of a simple network computer game. This thesis describes basic scheme of computer game development. Also an analysis of various implementation of network is made in this thesis. The output of this work is a computer program written in the C++ language. For implementation of the network the Boost 1.50.0 library was used. Network communication was implemented as client-server architecture with usage of the UDP protocol. For implementation of graphics and sound, the Allegro 5.0.7 library was used.
Description
Citation
JAŠEK, P. Síťová hra: Hon na ponorku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Lukáš Sekanina, Ph.D. (předseda) prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (místopředseda) Ing. Bohuslav Křena, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2012-08-21
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " D ". Otázky u obhajoby: Ve hře byla použita hudba. Je toto v souladu s autorským právem? Na straně 18 jsou v diagramu tříd popsány třídy DynamicSprite a StaticSprite . Vysvětlete jejich vztahy v tomto diagramu.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO