Rychlý průsečík paprsku se scénou

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Zobrazení scény metodou sledování paprsku patří k používaným zobrazovacím metodám. Ačkoliv se nejedná o fotorealistickou zobrazovací metodu, poskytuje výstup s vysokou kvalitou obrazu. Její nevýhodou je značná výpočetní náročnost, proto se v praxi používají různé optimalizace. Práce se zabývá optimalizací dělením prostoru, konkrétně pomocí BSP a KD stromů a jejich vzájemným srovnáním.
Ray-tracing of 3-D scene is one of the contemporary used rendering methods. Altough it is not a photorealistic method, it produces results with high image quality. Main disadvantage of this method is that it needs a large amount of processing power. That is why various optimalizations must be implemented. This thesis is focused on spatial subdivision optimalizations, namely BSP and KD trees, and their comparsion.
Description
Citation
STŘÍŽ, M. Rychlý průsečík paprsku se scénou [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
Date of acceptance
2008-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO