Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
This master’s thesis deals with clients' satisfaction and loyalty to the company Kooperativa Inc., Vienna Insurance Group and its product, investment life insurance Perspektiva. The theoretical part explains the basic concepts related to this topic, analytical part, introduces the company, the product and carried out research. Final part, based on modern methods of investigation, proposes the recommendations of steps which increase the level of customer satisfaction.
Description
Citation
KILLICH, O. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-06-08
Defence
otázka vedoucího: zodpovězena otázka oponenta: zodpovězena RNDr. Chvátalová: str. 56: nejasnost v počtu odpovědí, jaký byl postup? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO