Vliv aerodynamických sil na jízdní komfort vozidla a polohu karoserie

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato práce se zabývá působením aerodynamických sil a jejími vlivy na polohu karoserie a jízdní komfort vozidla. Simulace byla provedena v počítačovém programu ADAMS (MSC Software TM).
This thesis deals with aerodynamic forces and their influence on body position and ride comfort due changes in wheel loads. Simulation was made in computer program ADAMS (MSC Software TM).
Description
Citation
TELECKÝ, V. Vliv aerodynamických sil na jízdní komfort vozidla a polohu karoserie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Jiří Stodola, DrSc. (předseda) doc. Ing. Pavel Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Rudolf Franz, Ph.D. (člen) Ing. Karel Štěpánek (člen) Ing. Marek Slovák (člen)
Date of acceptance
2016-06-14
Defence
Student seznámil odbornou komisi s diplomovou prací (zadání, cíle, řešení, výsledky a závěr). Následně zodpověděl otázky oponenta, uvedené v Oponentském posudku. V rámci obhajoby diplomové práce byl dodatečně tázán na následující dotazy: -Jaký je rozdíl výpočtového přístupu mezi MBS a CFD? Uveďte základní rovnice. -Jakého typu je Navier Stokesova rovnice?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO