Plán marketingovej komunikácie pre prémiové vlakové zájazdy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na plán marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti. Špecifikuje marketing, marketingovú komunikáciu a analytické nástroje marketingového výskumu. Práca obsahuje odporúčania na zlepšenie komunikačného mixu v oblasti cestovného ruchu.
The master’s thesis is focused on the marketing communication plan of the selected company. The thesis specifies marketing, marketing communication and analytical tools for marketing research. It contains proposal for improved marketing communication mix in tourism industry.
Description
Citation
GÁLIK, T. Plán marketingovej komunikácie pre prémiové vlakové zájazdy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
European Business and Finance
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Helena Hanušová, CSc. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-09-15
Defence
Opponent questions: answered correctly Supervisor questions: answered correctly doc. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. - explanation of political risk mentioned in presentation prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA - formal aspects of diploma thesis
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO