Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu

Abstract
Dizertační práce se zaměřuje na oblast kreativní internetové reklamy v kontextu znalosti hodnotových orientací českých spotřebitelů. Interakcí aspektů kreativních kampaní a národní kultury cílové země mohou podniky dosáhnout konkurenční výhodu v oblasti digitální marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je vytvořit koncept využití kreativní internetové reklamy na českém trhu v návaznosti na kulturní hodnoty českého spotřebitele jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti českých podniků. Výsledkem práce je návrh, jenž představuje kreativní prvky interaktivní internetové kampaně s ohledem na českou národní kulturu definovanou jako hodnotové orientace dle Schwartze včetně cílení na konkrétní věkovou kategorii spotřebitelů a zároveň definuje efektivní využívané formáty internetové reklamy.
This doctoral thesis focuses on creative online advertising in the context of understanding the value orientation of Czech consumers. By interactions of creative campaigns and national culture of target country aspects businesses can achieve a competitive advantage in the field of digital marketing communications. The main objective of the thesis is to create a concept of creative use of online advertising in the Czech market in relation to the cultural values of Czech consumers as a factor of increasing the competitiveness of Czech companies. The result of the thesis is a design that represents the creative elements of interactive online campaign to Czech national culture, defined as the value orientation by Schwartz according to targeting to defined age group of consumers and it also defines the effective use of online ad formats.
Description
Citation
NAVRÁTILOVÁ, L. Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. Ing. Mgr. Karel Brychta, Ph.D. (člen) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (člen) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Jaroslav Kita, CSc. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2016-11-24
Defence
Doktorandka odpověděla na dotazy oponentů: - V názvu práce (Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu) se objevuje odkaz na kontext jednotného evropského trhu. Mohla by studentka tento kontext blíže představit, neboť v práci ji nebyl zcela zřetelně popsán a ani jsem nenašla odkazy na něj v oblasti závěrů (kromě doporučení lokalizovat kampaně pro český trh s ohledem na hodnotové priority českých spotřebitelů). - Mohla by doktorandka charakterizovat časté chyby, které české podniky v oblasti kreativní internetové reklamy v ČR dělají a odhadnout, co k nim asi vede? - Vysvětlete, jakým způsobem váš návrh řeší zvyšování konkurenceschopnosti českých podniků. - Aká je podľa názoru autorky ďalšia predikcia vývoja kreatívnej internetovej reklamy, ktorú by mali, či české podniky, resp. zahraničné zohľadniť pre svoju existenciu v digitálnom priestore? - Aký typ kreatívnej internetovej reklamy bol využitý v propagácii VUT v Brne, za ktorú získalo ocenenie v súťaži kreatívnych online reklám ako jediná vzdelávacia inštitúcia v Českej republike (s. 109)? Aký dôvod sa pripisuje úspechu tejto kampane?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO