Návrh komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cílem této diplomové práce je zhodnotit současný stav komunikace se zákazníky podniku a navrhnout jeho komunikační kampaň pro další roky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o významu marketingové komunikace, o metodách analýzy vnějšího a vnitřního prostředí podniku, popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a řeší metody stanovení rozpočtu na komunikační kampaň. V praktické části je popsán zkoumaný podnik, analýza současného stavu komunikačního mixu podniku, výzkum mezi jeho zákazníky zaměřený na spokojenost zákazníků se stávajícími službami podniku a návrh nové komunikační kampaně.
The goal of the thesis is an evaluation of a present communication with customers concrete company and proposal of the new communication campaign for the next years. The thesis is separated on a theoretical and practical part. The theoretical part concerns importance of a marketing communication, analysis methods of internal and external background, description of particular tools of a communication mix and it solves budget determination for communication campaign. In the practical part is described the selected company, its current situation analysis of communication mix, customer satisfaction research which is focused on current services and new communication campaign proposal.
Description
Citation
JOSKOVÁ, M. Návrh komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Ing. František Šebek, Ph.D., MBA (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Martina Rašticová, Ph.D. (člen) doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2009-06-04
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 5 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO