Návrh marketingové strategie

No Thumbnail Available
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.
The subject of this thesis is to analyze the current situation and design a marketing strategy. The work is divided into three parts: theoretical, analytical and design. The first part is a theoretical overview of the problem of marketing strategy, a description of analytical marketing tools and features in the building. The second part focuses on the analysis of the situation in the company using financial analysis, PEST analysis, Porter's five forces analysis, BCG matrix and SWOT analysis. The third part is to design, formulate marketing strategy using the marketing mix 6P. The conclusion is devoted to communication and promotion mix.
Description
Citation
VELČEK, M. Návrh marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) Jan Hejátko, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (člen) Ing. Michal Polák, Dr. (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-11
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 3 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO