Komunikační strategie podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií malého hotelu. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s hotelem a jeho marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích komunikačního mixu za účelem zvýšení povědomí o hotelu a zvýšení počtu rezervací hotelu.
This diploma thesis deals with marketing strategy of small hotel. Theoretical bases of work create theoretical background for next part of diploma thesis, which introduces hotel and used marketing mix. The improvements in tools of marketing mix are recommended based on performed analyzes and questionnaire survey and help to create suggestions to increase awereness of existence a company by potential customers and increase amount of reservations in the hotel.
Description
Citation
BENEŠOVÁ, E. Komunikační strategie podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (předseda) Ing. Petr Jalůvka (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
Doc. Putnová: Jaká je průměrná obsazenost hotelu, a jaký je podíl firemních a privátních návštěvníků. Uvažovala jste o užší spolupráci s místními firmami? - odpovězeno Doc. Zinecker: Jaké další statistické metody můžete využít pro zpracování Vašeho dotazníku? - odpovězeno Ing. Jalůvka: Jakou konkurenční výhodou jsou pokoje s vířivou vanou? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO