Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrhy na její zlepšení

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení“ se zabývá měřením spokojenosti zákazníků Autoservisu Pavel Bánovský. Spokojenost zákazníků tohoto servisu bude měřena pomocí dotazníkového šetření a na základě získaných informací budou sestaveny opatření, které by měly vést ke zvýšení úrovně spokojenosti s poskytovanými službami a tím i k zvýšení tržeb firmy.
The thesis „Customer satisfaction analysis and suggestions for its improvement“ deals with the measurement of customer satisfaction of the Automobile repair shop Pavel Bánovský. Customer satisfaction will be measured by questionnaires which will provide basis for compilation of measures for increasing level of satisfaction with the services provided and increase the company`s revenue.
Description
Citation
BÁNOVSKÁ, M. Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrhy na její zlepšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Mgr. Stanislav Nisler (místopředseda) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
otázka vedoucího: zodpovězena otázka oponenta: zodpovězena doc. Bartes: Má se váš návrh dále rozvíjet směrem k loajalitě? zodpovězeno Mgr. Nisler: Myslíte si, že je dostatečné mít jedno auto, které půjčujete zákazníkovi? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO