Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem pro zlepšení úrovně současného marketingového mixu vybraného podniku. První část je věnována teoretickým poznatkům marketingu, popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část se zaměřuje na analýzu stávajícího marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Na závěr práce jsou na základě analytické části vypracovány návrhy pro zlepšení úrovně marketingového mixu.
This diploma thesis proposes a design on improvement of the level of current marketing mix in a selected bussines. First part is devoted to marketing theoretical knowledge describing its individual tools. Second part is practical and it focuses on analysing the current marketing mix, internal and external environment of the bussines. In the conclusion, a proposal of possible improvement of the marketing mix is drawn based on the analytical part.
Description
Citation
BUJÁKOVÁ, V. Rozvoj marketingového mixu prodejny BALA [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) Ing. Martin Mucha, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-07
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno prof. Rejnuš: Jaké náklady jsou zahrnuty v tabulce "souhrnné ekonomické náklady" na str. 86? Jak definujete investici pro své účely? Z jakého důvodu jste vybrala Komerční banku, a.s. jako poskytovatele úvěru? - zodpovězeno Ing. Mucha: Navrhujete zákaznické karty, máte přehled o počtu zákazníků? Co je přínosem vámi navrhovaných zákaznických karet? - zodpovězeno Ing. Luhan: Máte představu o využití dat získaných ze zákaznických karet? Bylo by možné je využít k řešení problematiky zásobování prodejny pečivem? - zodpovězeno doc. Zich: Co je pro vás konkurenceschopnost, benchmarking? Jak jste stanovila spotřebitelský koš pro cenové srovnání obchodu? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO