Návrh marketingové strategie služby sKým.cz

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové strategie pro začínající webovou službu sKým.cz. V teoretické části nejprve představuji obecné poznatky pro pochopení problematiky a dále provádím výzkumy a analýzy současného stavu a situace na trhu. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy v podobě marketingové strategie s cílem navýšit tržní podíl a zisk služby.
This diploma thesis creates marketing strategy for the starting web project- sKým.cz. In the first part, I am presenting general knowledge necessary for understanding the issues of marketing strategy. The next part contains analysis of current market situation. The output of the diploma thesis are proposals of marketing strategy for project Ským.cz. These proposals are meant to increase the market share and the overall profitability of the project.
Description
Citation
MAREŠ, K. Návrh marketingové strategie služby sKým.cz [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Petr Rozmahel, Ph.D. (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Žižlavský, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2017-06-12
Defence
Ing. Žižlavský, PhD. - Existuje konkurence pro Váš nástroj? - Odpovězeno. Ing. Luhan, PhD., MSc - Zahrnujete do svého řešení analytické nástroje? - Odpovězeno. Ing. Videcká, PhD. - Jaký je váš algoritmus pro párování uživatelů? - Odpovězeno. otázky vedoucího: zodpovězeno otázky oponenta: zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO