Návrh marketingového mixu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení marketingového mixu podniku, který se zabývá poskytováním zahradnických služeb. Prostřednictvím návrhů marketingového mixu by se mělo zajistit podnikatelskému subjektu nové zákazníky.
Bachelor thesis is focused on the improvement of the marketing mix, which is engaged in providing gardening services. Through the design of the marketing mix should be ensured according to individual company new customers.
Description
Citation
HRADIL, M. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika a procesní management
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ladislav Daněk, CSc. (místopředseda) Ing. Vladimíra Bayerová, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. Petr Novák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-16
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. - Jak bylo rozhodnuto o konkrétní hodnotě kriteria. Co je to image? SLEPT analýza - vysvětlení politických a sociálních faktorů. částečně odpovězeno Ing. Vladimíra Kučerová, Ph.D. - Způsob výpočtu měsíčních nákladů při rozvozu do 20km. odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO