Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na podrobný popis teoretického a skutečného stavu marketingového mixu vybrané společnosti v oblasti profesního vzdělávání. Navrhuje úpravy, které povedou ke zvýšení počtu zákazníků konkrétního produktu vybrané společnosti.
This bachelor thesis focuses on detailed description of the theoretical and actual state of the marketing mix within the selected company in the field of vocational education. It proposes adjusments that will lead to an increase in the number of customers of a specific product of the selected company.
Description
Citation
ZAPLETAL, V. Návrh úprav marketingového mixu konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) Ing. Markéta Marcolová Klímková, Ph.D. (místopředseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2017-06-20
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno další otázky: doc. Meluzín: Je přínos návrhu (prodloužení koučinku o jeden den) vyčíslen? Je zájem o prodloužení kurzů ze strany zákazníků? Jste s firmou nějak propojen? Komentáře ke stylizaci práce - zodpovězeno dr. Marcolová Klímková - Spolupracujete s firmami, které tu službu nabízí v rámci systému benefitů? Jezdíte do firem nebo se koučuje u Vás? - zodpovězeno dr. Smolíková - Kdo je typický zákazník? Který z komunikačních nástrojů je nejúčinnější? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO